Robinson och mys !

Hejsan bloggen! SKolan i dag var lite seg. Det roliga som hände i dag var att det gick superbra när jag och Moa körde orientering :) På fotbollsträningen i dag fick jag en boll rakt på stortån så att den knäcktes. Det gör verkligen super ont! Jag valde att skippa bandyträningen, för jag hade ingen lust att klämma ner tån i ett par skridskor :(
I morgon blir det först skola, som slutar tidigt, sedan kommer Stina hem till mig och så ska vi åka till hemmakväll och köpa lite godis m.m. På kvällen ska vi mysa :D <3<3<3
Nu ska jag fortsätta titta på Robinson. Puss och godnatt :)

                                                           
                                                                 Inte så bra bild för jag blev tvungen att förstora den lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0