Giftiga ormar i kvällens Robinson!

– Plötsligt bara strömmade det ut ormar från djungeln. De var hur många som helst. 20–30 stycken!
Tillsammans med produktionens säkerhetsteam började Paulo Roberto mota bort ormarna med långa käppar. De byggde även en barrikad av plankor för att stoppa de giftiga kräldjuren.
– Det var mest ormar som inte är så giftiga, men det finns ju även så kallade wallo wallo-ormar. De har ett nervgift som är en säker död.

Så här skrev Aftonbladet om kvällens program! Lite scarry tycker jag :s Tänk om man hade varit där då. Nu måste jag verkligen se kvällens program!
I morgon är jag ledig från skolan för att åka upp till Edsbyn och spela bandycup med damlaget :) Jag är andra målvakt, men jag ska stå första matchen som är i morgon! Är jätte nervös, men det blir nog bra:) Detta innebär att det blir dålig uppdatering.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0