A!!! :D

Hejsan bloggen! I dag på idrotten hade vi bad och livräddning. För att få A skulle man simma till andra sidan av bassängen, hämta en 50 kg docka på botten och sedan bogsera en kompis tillbaka till start på 1 minut och 20 sekunder. Jag klarade det på 1 minut och 17 sekunder :D Den som är snabbast i klassen på 1 minut och 11 sekunder är snabbast i skolan i år :D
När jag kom hem åkte mamma och jag direkt ner på stan för att köpa ett kolegieblock. När jag kom hem och loggade in på fb så har en tjej i klassen fått reda på att vi har inställd bild i morgon:) Det betyder att vi börjar tjugo över nio i morgon:D Sweet säger jag bara!!!! Nu ska jag plugga lite spansk till priovet. Ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0