2:a bilen, en bild på dig själv

I dag så ska jag lägga upp en bild på mig själv:) Jag kanske ska skriva lite om mig också;)

Jag heter Ebba Rosita Fridlund och bor i en ganska liten stad i Småland som heter Tranås. Jag är 14 år och går i åttan på Junkaremålsskolan. Jag bor i ett hus med min mamma, pappa, lillasyster, kanin och hund ;) Min familj är väldigt sportig av sig. Alla går på minst en sport (förutom mamma som brukar vara ute och gå/springa) Sporterna som jag håller på med är fotboll och bandy. Och ja, det är bandy på is ;) Vad ska man skriva mer?! Jag gillar den mesta musiken som går på radion så jag har väl igenterligen ingen musiksmak direkt ;) Juste, en annan sak som jag gillar att göra på min fritid är att baka! Men tyvärr har det inte blivit så mycket nu under åttan för att det har varit så mycket plugg :/ Så klart umgås jag mycket med mina fantastiska vänner! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0