Svenska Hollywoodfruar...

Hej, jag är ledsen att et inte blev något inlägg i förmiddags, för när jag kom hem från skolan  hade jag ungefär en timma på mig tills jag skulle cykla till träningen.
Skolan i dag var helt okej. Det känns som jag hann väldigt mycket i dag. På lunchen cyklade jag, Ida och några fler till Ica och köpte lite saker ;) Nu i kväll har det varit träning. Hade lite målvakts träning med en tjej från damlaget :) Men mitt lag körde lite lugnare eftersom det har varit två matcher i helgen och vi har match mot Värnamo (igen!) i morgon :) Nu ska jag äta lita innan Svenska Hollywoodfruar börjar! :D
Puss och Godnatt
Ps.det blir nog kanske inget inlägg i morgon för vi har samling till matchen nästan direkt eftetr skolan och vi kommer hem vid typ halv tolv.Ds
                             
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0