God Morgon

Hej, jag har haft fullt upp de här dagarna så det har inte blivit något bloggande.

På de dagar jag inte har bloggat har jag gåt vidare till nästa läger för att komma vidare till Smålandslaget :D. Jag var på fest med damlaget och vi har spelat match mot Habo då vi vann med 3-0 :)
I dag ska jag bara ta det lungt och kanske ringa till någon :) Jag skulle beställa kläder från H&M nu på morgonen eller jag gjorde det men det gick tydligen inte att använda presentkort när man beställde online :/ Jag fick två presentkort när jag fyllde år. Hade det gått att använda presentkorten hade kläderna bara kostat 44 kr. Men nu har jag ju pengar att spendera i butik också!! :)

                                                                        




















                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0