God Morgon!

Tänkte göra ett snabt morgon inlägg om vad som kommer att hända i dag. Idag är det sista dagen innan skolavslutning så då är det klassens dag. Min klass ska först på förmiddagen spela beach volleyboll, efter det ska vi bada i en pool som kallas dämpan men kan lika gärna kallas för "pissepölen";) lunch ska vi äta där någon gång oxå. Sedan har vi gjort ett eget jeppordy som vi kanske spelar. När vi slutar (runt två ungefär) ska jag åka till Gunnels hårsalong där syster väntar så ska vi klippa oss :) lägger nog ut före och efter bilder sen. Efter det ska nog jag och olivia fika på stan innan träningen. Vi får se om Jag hinner skriva något mer i dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0