Tjeena!

I går när jag kom hem från mina träningar orkade jag inte blogga ;) Hoppas ni förstår. Först körde vi fotbollstjejer körde fys med Jessica. Sprang en sväng och lite staffetter. Efter den träningen var det dax för gym med damlaget i bandyn :) Har lite träningsvärk från det.
Hela förmoddagen har jag bakat. Bakade först cheescaken som jag la ut recept på ,sedan två stycken rulltårtor som pappa skulle ha och bjuda på jobbet i morgon. Så jag har inte hunnit vara inne på datorn. Men i kväll är det hemmamatch mot Norrahammar klockan 19!! Jag är supertaggad och hoppas att mina tjejer också är det:D Är supersugen på att vinna i dag :) Jag hinner nog blogga innan sammlingen eller/och efter matchen.
Se Yaa!!

                                                                           

Kommentarer
Postat av: matilda

åå vilken fin blogg du har ebba! :D<3

2011-08-18 @ 15:57:31
URL: http://matildaajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0