Min helg ♥

Min helg har bestått av sport, sport och sport! :D I går gick jag upp vid kvart i fem för att åka med damlaget upp till Sandviken. Vi förlorade tyvärr med 7-1, men det var helt amazing att träffa faster igen :D Jag har sett henne spela innan men hon har blivit sjukt grym! :D

I dag blev det en till tidig morgon. Klockan hakv sju hämtade vi Alice och åkte till Gislaved. Det var ett läger för målvakter som hade blivit kallade. Det var riktigt skoj att träffa alla och träna ren teknik. Det känns riktigt bra inför sommaren :)

I Kväll blir det bara att slappa, kanske framför en film? ;) Ses!

                                          
                                                                    Min vackra faster ♥

Kommentarer
Postat av: njslad

Bor din faster i sandviken? :)

2012-01-30 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0