Dagens tips

Jag vet att det finns många där ute som får riktigt torra läpper så här på vintern, bland annat jag. Jag läste nyligen om ett par bra tips som jag kommer att testa!

Kur 1: Blanda lite socker med olivolja och smeta sedan på läpparna. Värt ett försök i alla fall :) 

Kur 2:Vanlig honung gör underverk för torra, nariga läppar! Testa er fram till vad som passar er själva bäst.

Kur 3:Köp ett bra läpp balsam(The Body Shop har väldigt många och bra, rekommenderar starkt!!!), men vad ni än gör, köp inte vanligt lypsyl för det torkar mer ut läpparna än vad de hjälper dom! på något sätt så förstörs den normala balansen.

Kur 4:Vanlig idomin salva fungerar jätte bra för vissa människor, det funkar jättebra för mig!

Testa er fram. För alla människor reagerar olika på allt!

                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0