Provdag :/

Hej, det första jag måste skriva om är att Stefan Liv har dött!! Fast jag tror nog att ni redan vet det;) men asså, tänk att vara i ett flygplan som faller ner mot marken i världens fart!! :O Usch, blir rädd bara av att tänka på det!
 Fast det värsta var ju att planet skulle skrotas om tre veckor.I dag hade vi först på morgonen ett no:prov som gick sådär. Eftersom jag har varit sjuk har jag missat lite, men man får hoppas att det gick hyffsat bra iaf. Sedan direkt efter hade vi matte diagnos  som jag inte visste om :O Men det gick faktiskt jättebra även att jag trodde att jag skulle torska :p Nu på eftermiddagen började vi att redovisa So:n. hade jag inte glömt mitt USB hade jag fått redovisa i dag men nu måste jag öva på det över helgen och redovisa på måndar :( Och mina fötter är helt döda efter att ha gått i klackskor hela dagen+att jag , Nellie, Ida och Lellan gick till sta´n och tillbaka!! Menmen, nu är det bara att tagga inför målvaktsträning med Micke Krantz :D Och förresten alla kläder från H&M passade, bild kommer senare.
PussHej!

                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0