Hemma igen

Hemma efter en heldag i Örebro med bästa och finaste Moa. Vi var på Gustavsvik upplevelsebad och badade från 10-15 :D Vi åkte alla rutshkanor, bland annat "Vilda forsen" som är superrolig, "thunder storm" som var helt okej och "The black hole" som var svinläskig. Är verkligen jättetrött nu, så jag ska bara slöa framför tv:n hela kvällen. Måste tagga och peppa nu för det är hemmamatch mot Bankeryd i morgon. Kom gärna och titta, den börjar kl.19:00. Jag vill bara påminna er om att det inte blir så super mycket inlägg nu i sommar. God Natt!

Kommentarer
Postat av: nellie

Den var sjukt bra! älskar robert pattinson..

Ja, jag klarade faktiskt hela filmen, men jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv.. <3

2011-06-15 @ 21:40:43
URL: http://nellielindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0