21:40

God kväll eller vad säger man? jag kom precis hem från matchen i Värnamo. Tyvärr förlorade vi med 2-0. Faktiskt på grund av dommaren som gjorde fel:´( Åhh, jag blir så arg på dessa kassa dommare!! Men aja, vi gjorde en kanon match, så vi ska vara stolta, och det är vi. Det betyder att vi är ute ur DM och att vi är tredje bästa laget i Småland!! :D Tyvärr blev en av våra spelare svårt skadad i knät. Tränarna skulle precis ringa ambulansen(:O ) när det kom en mamma som var ambulans sjukvådare som tittade på knät, hon behövde ingen ambulans men på vägen hem släppte vi av henne på Jönköpings lassarett :( Krya på dig säger jag bara!!
I morgon är det en ny dag och den börjas med att dömma lite fotbolls knattar med Natha, efter det är det match på hemma plan klockan 16 mot Hvetlanda GIF, kom gärna och kolla. Sen tar vi revansch (stavning!?) mot Värnamo på tisdag igen. Men vi tar en dag i taget.
Godnatt och såv så gott, ska sova nu eftersom jag är svintrött!
Bästa laget!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0