Har varit off här igen!!

Jag är riktigt ledsen men ska skärpa mig nu!
I dag var det en chill dag. Först på morgonn hade vi bild, sedan engelska, efter det hade vi hemkunskap men halva klassen hade inställt så de gick till Golden och åt! Efter luchen hade vi idrott och slutade vid halv två :) I käll ska jag och Moa hem till Linnéa och mysa lite. Vi kanske sätter på någon film eller så. Moa ska sova över men jag sover nog hemma för jag vill vara fresch till den superviktiga matchen i morgon! vi ka möta Värnamo i semifinalen i DM! Om vi vinner DM är vi bäst i Småland :D Men, en av våra bästa spelare är sjuk! :/ Men vi ska vinna ändå!
Nu ska jag titta på reprisen av True talent :)
 Vi ses



                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0