Godmorgon..

Som ni kanske har förstått är jag ganska morgonpigg;) Det längsta jag har sovit på sommarlovet är till halv tio :/ Haha! Kvällen i går på Rix Fm var väldigt blöt! Det regnade oavbrutet från att vi kom till Linköping vid halv tre, till att vi åkte hem halv nio. Vi var verkligen dyngsura :( Men artisterna var bra och vi hade kul. Jag fick vatten i min iPhone så man inte hörde vad den andre sa när den ringde, men jag testade nu på morgonen och det funkar!
I dag är det match mot Husqvarna. Inte så härligt att spela när det regnar, men vi får hoppas att det slutar innan ett. Hinner nog något inlägg innan matchen.
Puss på er! :*

                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0